Φωτογράφιση γάμου στο Μιλάνο και στη Λίμνη Κόμο

Τα όρια υπάρχουν για να σπάνε – αυτός είναι ο κανόνας μας στην 8th Art Photography. Με τον Κώστα και την Γεωργία λοιπόν αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε μια μοναδική φωτογράφιση γάμου στο Μιλάνο και στη Λίμνη Κόμο. Ο γάμος τους έγινε στο Κτήμα Noto και μπορείτε να τον δείτε εδώ.

Οι destination γάμοι / φωτογραφίσεις γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, επιτρέποντας στα ζευγάρια να γιορτάσουν την αγάπη τους σε γραφικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Ένας τέτοιος μαγευτικός προορισμός για μια αξέχαστη γαμήλια φωτογράφιση είναι ο συνδυασμός του Μιλάνο και της λίμνης Κόμο στην Ιταλία. Με τα εντυπωσιακά τοπία, τη γοητευτική αρχιτεκτονική και τη ρομαντική ατμόσφαιρα, οι τοποθεσίες αυτές αποτελούν το τέλειο σκηνικό για ζευγάρια που αναζητούν πραγματικά εξαιρετικές γαμήλιες φωτογραφίες.

Η οργάνωση του ταξιδιού

Συζητώντας με το ζευγάρι και οργανώνοντας τον γάμο τους θέλαμε από κοινού να πραγματοποιήσουμε κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο όσον αφορά την Next Day φωτογράφιση. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να συνδυάσουμε το ταξίδι τους στο Μιλάνο με την after φωτογράφιση. Ο ενθουσιασμός μας ήταν κοινός και είχαμε στόχο να ζήσουμε μια μοναδική εμπειρία. Κλείσαμε άμεσα τα εισιτήρια και τη διαμονή και αναμέναμε την ημέρα που θα ταξιδεύαμε παρέα.

Πολύ βασικός παράγοντας σε destination προορισμούς είναι η μελέτη των τοποθεσιών που πρόκειται να φωτογραφηθούμε. Ως φωτογράφος γάμου οφείλω να είμαι έτοιμος και να προσαρμόζομαι ανάλογα τις συνθήκες με βάση την εμπειρία μου. Έτσι λοιπόν έγινε το απαραίτητο research και το ζευγάρι με εμπιστεύθηκε απόλυτα για τις προτάσεις μου.

Μιλάνο: Η πρωτεύουσα της μόδας

Το Μιλάνο, γνωστό ως η πρωτεύουσα της μόδας της Ιταλίας, προσφέρει μαγευτικές τοποθεσίες για μια γαμήλια φωτογράφιση. Η πόλη διαθέτει πλούσια ιστορία, εξαιρετική αρχιτεκτονική και γοητευτικούς δρόμους που δημιουργούν μια πραγματικά μοναδική ατμόσφαιρα. Εμβληματικά ορόσημα όπως ο υπέροχος Duomo di Milano και η κομψή Galleria Vittorio Emanuele II προσφέρουν εκπληκτικά σκηνικά για τη λήψη διαχρονικών στιγμών. Επιπλέον, οι γραφικές γειτονιές του Μιλάνου, όπως η Brera και η Navigli, προσφέρουν ένα ρομαντικό σκηνικό με τα πλακόστρωτα δρομάκια, τα πολύχρωμα κτίρια και τα ζεστά καφέ.

Η πρώτη ημέρα φωτογράφισης πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Μιλάνο. Ξεκινήσαμε αρχικά από τον Καθεδρικό Ναό Duomo di Milano. Το επιβλητικό αυτό κτίριο αποτελεί ένα μοναδικό background – σύμβολο της Ιταλικής αρχιτεκτονικής και φινέτσας. Αφού ολοκληρώσαμε την φωτογράφιση μας εκεί, συνεχίσαμε στην μεγαλειώδη στοά Galleria Vittorio Emanuele II . Πρόκειται για ένα μοναδικό σημείο, με αμέτρητες επιλογές για φωτογράφιση. Ο συνδυασμός της αρχιτεκτονικής και της πανοραμικής του οροφής είναι ένα ιδανικό σκηνικό για φανταστικές φωτογραφίες γάμου. Περιηγηθήκαμε λοιπόν στα περισσότερα σημεία της και ήδη είχαμε ένα πλούσιο υλικό. Φυσικά η βόλτα μας δεν σταμάτησε εκεί.

Φωτογράφιση γάμου στο Μιλάνο και στη Λίμνη Κόμο

Συνεχίσαμε λοιπόν κατευθυνόμενοι στην πανέμορφη γειτονιά της Brera όπου κάθε στενό προσφέρει και ένα διαφορετικό σκηνικό για εικόνες. Ήταν μια πολύ προσεγμένη γειτονιά με ιδιαίτερη έμφαση στο πολιτιστικό κομμάτι καθώς είχε πολλές Gallery και εκθέσεις από καλλιτέχνες (ζωγράφους – γλύπτες). Όλο το mood που απέπνεε το Μιλάνο είχε έναν ρομαντισμό και μια έντονη elegant αίσθηση. Κάναμε διάφορες στάσεις για φωτογραφίες σε ό,τι μας κινούσε το ενδιαφέρον. Έτσι κύλησε όλη η βόλτα μας. Ήθελα πάνω από όλα να απολαύσουμε τη βόλτα και την πόλη και όπου υπάρχει ενδιαφέρον να σταματάμε για τις λήψεις μας.

Αφού ολοκληρώσαμε την φωτογράφιση μας σειρά είχε η ξεκούραση, το καλό φαγητό και η χαλαρή βόλτα στην πόλη για να ανακτήσουμε δυνάμεις.

Φωτογράφιση στη Λίμνη Κόμο

Η δεύτερη ημέρα μας βρήκε στο τρένο με προορισμό τη γνωστή Λίμνη Κόμο. Βρίσκεται σε απόσταση μόλις 45′ από το κέντρο του Μιλάνο και η πρόσβαση είναι πάρα πολύ εύκολη. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να επισκεφθείτε την Λίμνη Κόμο εάν βρεθείτε στο Μιλάνο. Πρόκειται κυριολεκτικά για έναν επίγειο παράδεισο.

Μαγευτική λίμνη Κόμο

Φωλιασμένη ανάμεσα στις γραφικές ιταλικές Άλπεις, η λίμνη Κόμο φημίζεται για την απαράμιλλη ομορφιά και την ηρεμία της. Περιτριγυρισμένη από πλούσιο πράσινο και πλαισιωμένη από επιβλητικά βουνά, αυτή η μαγευτική λίμνη αιχμαλωτίζει τις καρδιές των ζευγαριών που αναζητούν μια ρομαντική γαμήλια φωτογράφιση. Οι γοητευτικές πόλεις που περιβάλλουν τη λίμνη, όπως το Bellagio, η Varenna και το Como, αποπνέουν κομψότητα και προσφέρουν ειδυλλιακά σκηνικά.

Φτάσαμε λοιπόν στο Como όπου και περιηγηθήκαμε παραλίμνια στις μοναδικές ομορφιές. Σκηνικά που αποπνέουν κομψότητα και πολυτέλεια συνθέτουν το τοπίο. Φωτογραφηθήκαμε κάνοντας στάσεις και απολαμβάνοντας την ομορφιά. Μετά τη βόλτα μας καταλήξαμε στη Villa Olmo. Πρόκειται για μια βίλα που μοιάζει με παλάτι και προσφέρει φοβερά backgrounds.

Στη συνέχεια, επιστρέψαμε στο Μιλάνο και απολαύσαμε παρέα το δείπνο μας στην γειτονιά Navigli.

Φωτογράφιση γάμου στο Μιλάνο και στη Λίμνη Κόμο

Αξίζει να κάνω φωτογράφιση γάμου στο εξωτερικό;

Κάθε τέτοιο project αποτελεί μια εμπειρία τόσο συναρπαστική που δύσκολα θα μπορέσει να την προσφέρει κάτι παρόμοιο εντός Ελλάδος. Περνάμε μαζί στιγμές αξέχαστες, βγάζουμε φωτογραφίες γάμου μοναδικές που δε μπορούν να αντιγραφούν και να μοιάσουν με καμία αντίστοιχη. Είναι κάτι ξεχωριστό που προτείνω ανεπιφύλακτα να το τολμήσετε γιατί θα σας μείνει αξέχαστο!

Επικοινωνήστε για τη δική σας φωτογράφιση γάμου!