1. Είδος προϊόντος που θα φωτογραφηθεί. Το κάθε προϊόν είναι μοναδικό και έχει χρειάζεται ιδιαίτερη φωτογραφική μεταχείριση. Σε συνεννόηση με τον πελάτη πληροφορούμαστε για το είδος των προϊόντων της επιχείρησης του.
2. Σκοπός χρήσης των φωτογραφιών. Γίνεται ανάλυση του σκοπού της χρήσης των φωτογραφιών. Για παράδειγμα μια επιχείρηση μπορεί να χρειάζεται αποκλειστικά φωτογραφίες για το e-shop της. Μια άλλη επιχείρηση μπορεί να χρειάζεται να αναδείξει το προϊόν τόσο στο e-shop όσο και στα social media. Σε κάθε περίπτωση ορίζεται ένα διαφορετικό concept φωτογράφησης.
3. Concept φωτογράφισης. Ανάλογα τις απαιτήσεις της επιχείρησης και του σκοπού χρήσης των εικόνων, καθορίζουμε πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη το concept της φωτογράφισης. Εάν πρόκειται για φωτογράφιση καταλόγου/e-shop τότε προτείνεται η φωτογράφηση σε Studio. Εάν όμως θέλουμε να συμπληρώσουμε φωτογραφίες και για τα social media τότε θα χρειαστεί να κάνουμε και μια lifestyle φωτογράφηση σε εξωτερικό χώρο.
4. Επεξεργασία των φωτογραφιών. Στην φωτογράφιση προϊόντων σίγουρα ένα μεγάλο μέρος παίζει η λήψη όμως επίσης σημαντικό ρόλο έχει και η επεξεργασία του αποτελέσματος. Μια επιχείρηση χρειάζεται το προϊόν της να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Για αυτό τον λόγο δίνεται μεγάλη έμφαση στην πιστότητα των χρωμάτων, του σχήματος και των επιφανειών του προϊόντος.
5. Άμεση παράδοση. Μια επιχείρηση χρειάζεται άμεσα το τελικό αποτέλεσμα. Για αυτό τον λόγο, αφού ο πελάτης εγκρίνει το τελικό αποτέλεσμα, η παράδοση γίνεται άμεσα ώστε να χρησιμοποιηθούν ανάλογα.